INFORMACJA DLA PRACODAWCÓW

Print Drukuj
Poszukiwanie pracowników

Pracodawcy poszukujący nowych pracowników mogą złożyć ofertę pracy do wybranego urzędu pracy, dzięki której urząd pracy będzie mógł zamieścić ogłoszenie na stronę Centralnej Bazy Ofert Pracy (CBOP), która jest ogólnodostępna. Ponadto na podstawie wskazanych wymagań doradcy klienta dobiorą odpowiednich kandydatów i skierują ich do danego pracodawcy na rozmowę. Usługa jest bezpłatna.
Pracodawcy, którzy mają problem z podjęciem decyzji, do którego urzędu powinni złożyć ofertę, mogą skorzystać z zakładki ,,wyszukiwanie pracowników" znajdującej się na stronie Centralnej Bazy Ofert Pracy. Zakładka zawiera informacje na temat liczby osób i zawodów, którymi są zainteresowane osoby zarejestrowane w poszczególnych urzędach pracy. Można odnaleźć informacje na podstawie wybranego zawodu, nazwy lokalizacji, a nawet predyspozycji, obywatelstwa, poziomu i typu wykształcenia, kierunku studiów czy stażu pracy.
W przypadku osób zainteresowanymi zatrudnieniem cudzoziemca z krajów UE/EFTA, istnieje możliwość uzyskania wszelkich informacji na stronie EURES. Na stronie znajdują się m.in. informacje, jak zatrudnić i gdzie szukać kandydatów, kalendarz targów i giełd pracy, możliwe dofinansowania. Pracodawca zainteresowany rekrutacją pracownika z zagranicy ma możliwość złożenia oferty w celu upowszechnienia jej do innych krajów UE/EFTA. Co więcej pracodawca może skonsultować się z doradcą EURES oraz po zalogowaniu się na stronie ma dostęp do bazy CV.

Załączniki

dla pracodawców_a5_pl.2.PDF
dla pracodawców_a5_pl.2.PDF 7431 KB
dla pracodawców_a5_pl.1.PDF
dla pracodawców_a5_pl.1.PDF 55809 KB
Informacje o publikacji dokumentu