Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie legionowskim (III)"
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1.
pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie legionowskim (III)"
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1.
Celem projektu jest zwiększenie możliwości zatrudnienia osób młodych poniżej 30 roku życia pozostających bez pracy w powiecie legionowskim.
Grupę docelową stanowi 325 osób w wieku 18-29 lat bez pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legionowie jako bezrobotne (należące do I lub II profilu pomocy), które nie uczestniczą w kształceniu lub szkoleniu (tzw. młodzież NEET), a w szczególności osoby z niepełnosprawnościami, długotrwale bezrobotne oraz o niskich kwalifikacjach zawodowych.
Okres realizacji projektu: 01.01.2018 – 31.12.2019
W roku 2018 projekt zakłada organizację:
- staży dla 120 uczestniczek/uczestników, w tym osób z niepełnosprawnościami,
- jednorazowe środki na podjęcie działalności dla 35 uczestniczek/uczestników, w tym osób z niepełnosprawnościami,
- prace interwencyjne dla 15 uczestniczek/uczestników, w tym osób z niepełnosprawnościami,
- szkolenia dla 10 uczestniczek/uczestników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
- staży dla 85 uczestniczek/uczestników, w tym z niepełnosprawnościami,
- jednorazowe środki na podjęcie działalności dla 35 uczestniczek/uczestników, w tym z niepełnosprawnościami,
- prace interwencyjne dla 15 uczestniczek/uczestników, w tym osób z niepełnosprawnościami,
- szkolenia dla 10 uczestniczek/uczestników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Wartość projektu: 3 822 454,74 zł, w tym dofinansowanie z UE 3 221 564,87 zł.
Informacja o projekcie: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, piętro III, pokój 315 lub tel. 22 76 40 314, bądź u doradców klienta.