Wymagania niezbędne:
- obsługa w zakresie informatycznym Prokuratury okręgowej Warszawa - Praga w Warszawie, a także podległych jej organizacyjnie prokuratur rejonowych,
- prowadzenie HELPDESK-u telefonicznie, osobiście, zdalnie, niezwłoczne reagowanie na zgłoszone problemy,
- diagnozowanie awarii urządzeń komputerowych i dokonywanie drobnych napraw sprzętu,
- wykonywanie konserwacji urządzeń komputerowych,
- udzielanie niezbędnej pomocy użytkownikom w zakresie obsługi komputera i aplikacji oraz systemów,
- przeprowadzanie szkoleń pracowników prokuratury Z zakresu obsługi komputera oraz aplikacji użytkowych,
- uczestnictwo w opracowywaniu planów w zakresie: wdrożenia i rozbudowy sieci lokalnych, zakupów sprzętu komputerowego oprogramowania oraz innych urządzeń i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do działania systemu informatycznego i w tym zakresie przygotowywanie projektów specyfikacji przetargowych,
- wykonywanie innych czynności związanych z ogólną informatyzacją prokuratur,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej systemów informatycznych,
- obsługa wideokonferencji na potrzeby Prokuratury okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie, podległych prokuratur rejonowych oraz w ramach pomocy prawnej na rzecz innych powszechnych jednostek prokuratury.